jag vet inte ens vad den här rubriken ska mena och det speglar väl det här inlägget rätt så bra

hej alla läsare! :D 
dvs ca en person som läser den här bloggen men i alla fall: hej hej! 

dagarna just nu går ut på att försöka bli av med så mycket plugg som möjligt
längta efter helgen
vilja slå människor i ansiktet (:D askul!!!)

även: läsa emmas blogg och älska den pga den är ca bäst just nu och jag skrattar (i huvudet åtminstone) åt varje inlägg.
att försöka instagramma roliga saker på mitt ena instagramkonto och det går väl helt okej ändå
att försöka vara normal social och typ....... palla av vardagen? jag vet inte
 
ALLT ÄR BARA SÅ SEGT JUST NU och det enda jag längtar är efter middagen vi ska ha med klassen när vi klarat av vårt gymnasiearbete, köp av balklännig + tillbehör, balen, studenten..... sen?
 
one direction. sen är det tomt. sen har jag hela framtiden inför mig och jag känner mest att jag vill försvinna ner i ett avgrundshål och aldrig mer behöva ta ansvar någonsin igen. men det går ju inte. det är ju nu livet börjar!!!!1!1 i alla fall vad alla säger och jag hoppas de har rätt för har de inte det blir jag banne mig sur..
 
okej jätteluddigt inlägg känner jag mest. aja här får ni en bild
 
här har ni min man crush sexton år gammal. 
bubben <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback