jag suger ju på rubriker varför finns de ens

 
 
 
(listan är tagen från emma :P xD) 
 
Dagens humör: glad, asglad, lite ledsen, glad.
Dagens borde: dammsuga rummet, plugga och ta den där himla duschen någon gång
Dagens frisyr: fett hår så jag har hästsvans för att dölja det mmm keeping it fresh 
Dagens smink: mascara och ögonbrynspenna yO
Dagens klädsel: sammetstights (bästa i världen <33) skjorta, strumpor, underkläder, skor lol 
Dagens planer: dammsuga rummet, plugga, duscha. oj?? gör det jag ska för en gångs skull? bra emelie
Dagens materiella vill ha: ...... typ en anslagstavla?? vet inte har inga krav atm
Dagens beroende: hmmm mina vänner? kliché men alltså verkligen, har umgåtts med dem hela helgen ju :((
Dagens tråkigaste: ATT ALLAN ÅKTE HEM OCH ATT KONFERENSEN TOG SLUT DET SÖG
Dagens längtan: s t u d e n t e n (inkludera även sommaren och alla dess planer, och oklara planer)
Dagens superlängtan: superlängtan??? wow okej eh den dagen jag kan kommunicera med en döv människa på teckenspråk
Dagens tidning: ....................................... läste ingen 
Dagens låt: Jesus At The Centre - Israel & New Breed 
 
okej peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback