23.22 en onsdag

okej så på senaste tider har jag skaffat mig ett anteckningsblock som jag klottrar och skriver i så min kreativitet får utlopp
jag är fattig och måste köpa en balklänning och kan inte umgås socialt på rätt sätt eftersom att jag inte kan fika, shoppa, resa, andas utan att det kostar pengar
jag blir glad med jämna mellanrum nästan varje dag av små små ord på min skärm som kommer till mig via internet vilket är hur fantastiskt som helst
jag dör av längtan efter studenten men får panik samtidigt för HUR SKA JAG HINNA MED MATTEN VAD SKA JAG GÖRA SEN HUR FÅR JAG JOBB KOMMER JAG BLI FATTIG VAD HÄNDER MED MITT LIV
men annars mår jag väldigt bra och mitt liv är fint och jag tycker om mig själv så jag kan nog inte begära så mycket mer egentligen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback