en av de bättre dagarna

började med att frukosta med linn på krämaren efter att ha inlett lovet med en massa party och dans
efter det mötte jag upp emma och vi började peppa inför legally blonde som vi skulle se. elton är ju med i uppsättningen så det är liksom självklart att man ska se. vi gick runt på stan, provade kläder, jag sminkade mig i en provhytt inne på H&M. vi stötte även på en mycket obekväm pingvin. vi bondade väldigt bra.
 
efter det köpte vi lite ätbart för att klara av dagen någorlunda. the fooo var ju i stan också vilket innebär att jag och emma såg massa foooers springa runt överallt och vi skrek swag efter dem. swag.
 
sen var det dags för musikalen
lite pepp innan med selfies osv gjorde allt fulländat, samt att oscar även joinade oss på rad tio. mycket mycket bra och jag är stolt över elton.
 
värlshistoriens sämsta bild får avsluta detta lilla inlägg. den här dagen har varit så bra med massa pepp, skratt, skrik, kramar, och andra roligheter man hittar på. jag är så så lycklig och jag funderar på hur jag skulle klara mig utan dessa vänner. jag vet inte riktigt, men inte bra i alla fall.
kärlek kärlek kärlek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback