YOU HAVE ALWAYS WORN YOUR FLAWS UPON YOUR SLEEVE

Jag har spenderat fyra dagar i Göteborg. Fina vackra Göteborg. Där det finns fina öar och havet som aldrig tar slut. Där himlen inte är densamma som hemma och där vackra killar vandrar längs gatorna. Där Hönökonferensen hålls varje år där jag mötte upp med fina vänner. Göteborg, där bästa Håkan spelas lite överallt och mysiga restauranger ligger i hörnen av kvarteren. Där kärleksparen kysser varandra på gatorna och där det finns vackra hus precis överallt.

Göteborg, som gav mig en liten andningspaus och ett välbehövligt avbrott från tråkiga Örebro. Göteborg, som gav mig fina minnen fast på bild, och som jag äntligen fick återvända till efter sju års längtan tillbaka.


Kommentarer
Postat av: j u l i a

Åhh vilka fina bilder! Bor du i Örebro? :D

Svar: Hej och tack så mycket!! Ajjemän, jag bor i örebro!
Emelie Andersson

2013-08-06 @ 16:40:57
URL: http://barajuliiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback