18.05 4/7-13

I sommar vill jag dra iväg på en spontanpicknick. Jag vill bada i lannagruvan för första gången. Jag vill upptäcka ny musik och stanna uppe sent på kvällen. Så sent att kvällen blir till natt och natten blir till morgon. Jag vill dra ut på äventyr med mina vänner och dokumentera allt med min kamera. Jag vill skratta tills tårarna stiger upp i ögonen och magen värker. Jag vill kramas mycket, enormt mycket, och ha människor tätt tätt intill mig. Jag vill fynda i fina affärer och inreda mitt snart nya rum exakt så som jag vill. Jag vill fika ännu mer med bra och kloka vänner. Jag vill åka på läger och dra på festival. Jag vill sola. Jag vill våga ge modiga och uppmuntrande komplimanger. Jag vill skaffa mig en riktig klädstil som jag trivs i. Jag vill äta jordgubbar vid en hamn en sommarkväll och bara andas.

Men jag bara inte vill; jag ska.




(Jag vill våga mer)


(Jag vill kyssas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback